Informacja dla osób odbywających kwarantannę lub chorych na COVID19 – dane otrzymane z SANEPID (załącznik).
Od 1 listopada nasza przychodnia otrzymała dodatkowe numery telefonów do kontaktów pacjentów z lekarzami. Są one połączone bezpośrednio do gabinetów lekarskich. Numery telefonów znajdą Państwo w harmonogramie pracy lekarzy w zakładce Godziny przyjęć.
Od 1 lipca rozpoczęłyśmy wystawianie e-skierowań. Mimo, że ostateczny termin wdrożenia ich upływa 1 stycznia 2021 roku - testujemy już tą funkcję. Dlatego państwo możecie spotkać się już z innym wzorem na papierowej wersji, którą otrzymacie. Do 31 grudnia 2020 mamy obowiązek wystawiać Wam oprócz wersji elektronicznej również wersję papierową. Od 1 stycznia 2021 dostaniecie państwo tylko 4-ro cyfrowy kod e-skierowania (podobnie jak e-recepty) bez wersji papierowej.
Ze względu na obecną sytuację związaną z epidemią koronowirusa – od 18 marca br. do odwołania nasza przychodnia (zgodnie z obowiązującymi przepisami) zmienia sposób rejestrowania i obsługi pacjentów.
Kontakt wyłącznie przez:
Sprawy takie jak powtórki leków, wypisanie zlecania na wyroby medyczne odbywają się w 100% elektronicznie. Jeżeli zachodzi uzasadniona potrzeba, aby lekarz zobaczył pacjenta – uzgadniane jest to telefonicznie z Rejestracją a pacjent wchodzi z zachowaniem zasad, które przekazuje mu pielęgniarka odbierając go od drzwi wejściowych.
Uwaga!
W okresie pandemii godziny przyjęć lekarzy mogą nieco ulec zmianie!
Prosimy nie sugerować się informacjami podanymi w harmonogramie przyjęć, lecz przed przyjazdem potwierdzić faktyczny czas kontaktując się z Rejestracją (34 350 53 70 lub 699 825 337).
O ewentualnych zmianach lub powrocie do standardowej pracy przychodni niezwłocznie Państwa poinformujemy.
Od stycznia br. wszyscy lekarze w Polsce wystawiają e-recepty przychodzące na telefon lub e-mail. Pandemia przez przypadek potwierdziła skuteczność tego sposobu.
W naszej przychodni istnieje możliwość założenia Profilu Zaufanego i Internetowego Konta Pacjenta dzięki którym ten sposób działa. Robi to nasz informatyk, ale robił to do połowy marca. Obecnie z wiadomych przyczyn jest ta czynność zawieszona.
Można jednak założyć Profil Zaufany nie wychodząc z domu (np. przez bank) i zachęcamy do tego. Wypisana recepta przychodzi wtedy na telefon czy e-mail i jest to dzisiaj najbardziej komfortowa metoda jej otrzymania. Zachęcamy do zakładania PZ i IKP – naprawdę bardzo to ułatwia dostanie recepty!
W czasie pandemii zmieniliśmy czas łączenia się z lekarzem za pomocą Skypa. Teraz można przeprowadzić tele-wizytę z wybranym lekarzem przez cały czas trwania jego pracy w Przychodni, a nie tylko o określonych godzinach (Harmonogram Przyjęć). Można próbować połączyć się bez awizowania tele-wizyty bezpośrednio na komputer w gabinecie lekarskim, ale jeżeli lekarz będzie w tym czasie zajęty – poda godzinę o której można spróbować ponownie.
Korzystacie obecnie Państwo z drugiej, nowej wersji naszej strony internetowej. Została mocno zmodyfikowana i uzupełniona o opcję internetowego zamawiania recept na stale powtarzane leki. Jeżeli Państwo widzicie jakąś opcję o którą warto tą stronę wzbogacić lub informacje, które na niej winne się znaleźć – napiszcie – będziemy wdzięczni i z góry dziękujemy za każdą sugestię w tym względzie.