Aktualności

Informacja dla osób odbywających kwarantannę lub chorych na COVID19 – dane otrzymane z SANEPID (załącznik).


Od 1 listopada nasza przychodnia otrzymała dodatkowe numery telefonów do kontaktów pacjentów z lekarzami. Są one połączone bezpośrednio do gabinetów lekarskich. Numery telefonów znajdą Państwo w harmonogramie pracy lekarzy w zakładce Godziny przyjęć.


Od 1 lipca rozpoczęłyśmy wystawianie e-skierowań. Mimo, że ostateczny termin wdrożenia ich upływa 1 stycznia 2021 roku - testujemy już tą funkcję. Dlatego państwo możecie spotkać się już z innym wzorem na papierowej wersji, którą otrzymacie. Do 31 grudnia 2020 mamy obowiązek wystawiać Wam oprócz wersji elektronicznej również wersję papierową. Od 1 stycznia 2021 dostaniecie państwo tylko 4-ro cyfrowy kod e-skierowania (podobnie jak e-recepty) bez wersji papierowej.


Ze względu na obecną sytuację związaną z epidemią koronowirusa – od 18 marca br. do odwołania nasza przychodnia (zgodnie z obowiązującymi przepisami) zmienia sposób rejestrowania i obsługi pacjentów.

Kontakt wyłącznie przez:

  • telefony: 34 350 53 70 oraz 699 825 337
  • e-maile: przychodnia@nzoz-biz.pl (sprawy ogólne) oraz recepty@nzoz-biz.pl (zamawianie recept, konsultacje medyczne)
  • Skype:
    • Grażyna Borowik-Bzdzion, live:.cid.15ab8a53b3c50e9f (Olesno / Lekarz)
    • Jolanta Idasiak, live:.cid.429ae72526261308 (Olesno / Lekarz)
    • Anna Maria Zygmunt, live:.cid.149aff4da8d17f0e (Olesno / Lekarz)
  • przez formularz w zakładce Kontakt na naszej stronie
  • i oczywiście domofonem, który jest przed drzwiami wejściowymi do budynku przychodni od strony ul. Pieloka.

Sprawy takie jak powtórki leków, wypisanie zlecania na wyroby medyczne odbywają się w 100% elektronicznie. Jeżeli zachodzi uzasadniona potrzeba, aby lekarz zobaczył pacjenta – uzgadniane jest to telefonicznie z Rejestracją a pacjent wchodzi z zachowaniem zasad, które przekazuje mu pielęgniarka odbierając go od drzwi wejściowych.

Uwaga!

W okresie pandemii godziny przyjęć lekarzy mogą nieco ulec zmianie!

Prosimy nie sugerować się informacjami podanymi w harmonogramie przyjęć, lecz przed przyjazdem potwierdzić faktyczny czas kontaktując się z Rejestracją (34 350 53 70 lub 699 825 337).

O ewentualnych zmianach lub powrocie do standardowej pracy przychodni niezwłocznie Państwa poinformujemy.


Od stycznia br. wszyscy lekarze w Polsce wystawiają e-recepty przychodzące na telefon lub e-mail. Pandemia przez przypadek potwierdziła skuteczność tego sposobu.

W naszej przychodni istnieje możliwość założenia Profilu Zaufanego i Internetowego Konta Pacjenta dzięki którym ten sposób działa. Robi to nasz informatyk, ale robił to do połowy marca. Obecnie z wiadomych przyczyn jest ta czynność zawieszona.

Można jednak założyć Profil Zaufany nie wychodząc z domu (np. przez bank) i zachęcamy do tego. Wypisana recepta przychodzi wtedy na telefon czy e-mail i jest to dzisiaj najbardziej komfortowa metoda jej otrzymania. Zachęcamy do zakładania PZ i IKP – naprawdę bardzo to ułatwia dostanie recepty!


W czasie pandemii zmieniliśmy czas łączenia się z lekarzem za pomocą Skypa. Teraz można przeprowadzić tele-wizytę z wybranym lekarzem przez cały czas trwania jego pracy w Przychodni, a nie tylko o określonych godzinach (Harmonogram Przyjęć). Można próbować połączyć się bez awizowania tele-wizyty bezpośrednio na komputer w gabinecie lekarskim, ale jeżeli lekarz będzie w tym czasie zajęty – poda godzinę o której można spróbować ponownie.


Korzystacie obecnie Państwo z drugiej, nowej wersji naszej strony internetowej. Została mocno zmodyfikowana i uzupełniona o opcję internetowego zamawiania recept na stale powtarzane leki. Jeżeli Państwo widzicie jakąś opcję o którą warto tą stronę wzbogacić lub informacje, które na niej winne się znaleźć – napiszcie – będziemy wdzięczni i z góry dziękujemy za każdą sugestię w tym względzie.